.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت بازي يارانه‌اي «سردار جنگل» در گيلان

دبير كل انجمن پيشگامان فناوري و اطلاعات گيلان گفت: براي نخستين بار در كشور، بازي رايانه‌اي مبارزات «ميرزا كوچك جنگلي» در گيلان در حال ساخت است.

عباس نجفي در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به انجام فعاليت‌هاي انجمن مذكور در رشته‌هاي برنامه‌نويسي، سخت‌افزار، نرم ‌فزارهاي چند رسانه‌اي، IT اطلاعات و شبكه، اظهار داشت: ساخت بازي رايانه‌اي «سردار جنگل» براي نخستين بار در كشور در گيلان انجام مي‌شود.
وي افزود: ساخت اين بازي با همكاري كميته بازي‌سازي انجمن و موسسه تبيان گيلان وابسته به سازمان تبليغات اسلامي انجام مي‌شود.
به گفته دبير كل انجمن پيشگامان فناوري و اطلاعات گيلان، يك تيم تحقيقاتي به مدت هشت ماه در باره چگونگي ساخت اين بازي از ماجراي نهضت جنگل در گيلان تحقيق و پژوهش به عمل آورده‌اند.
وي خاطرنشان كرد: انتخاب افراد متخصص و كار آزموده براي همكاري در اين پروژه از طريق شركت در آزمون انجام شده است.
نجفي درباره ضرورت ساخت اين بازي تصريح كرد: شناساندن مبارزان و قهرمانان گيلاني به تمام نقاط ايران و دنيا ضرورت دارد زيرا هنوز افرادي در گيلان هستند كه به خوبي ميرزا كوچك خان جنگلي و اهدافش را نمي‌شناسند.
وي با اشاره به اينكه براي ساخت اين بازي بالغ بر 80 ميليون تومان هزينه برآورد شده است، ادامه داد: اين بازي علاوه بر زبان فارسي با دو زبان انگليسي و عربي نيز كاربرد دارد.
دبير كل انجمن پيشگامان فناوري و اطلاعات گيلان خواستار حمايت مسئولان در اين زمينه شد و افزود: در حال حاضر اين تشكل مصمم بر اجراي اين پروژه است و در همه حال حمايت مسئولان را مي‌طلبد تا افتخاري ديگر بر كارنامه گيلان بيفزايد.
وي با بيان اينكه بيشتر جوانان مومن و متعهد گيلاني با اين پروژه فعاليت دارند، تصريح كرد: جوانان براي دلگرمي و ايجاد انگيزه در تحقق برنامه‌هايشان نيازمند مساعدت مسئولان هستند.
نجفي برخي از فعاليت‌هاي انجام شده توسط انجمن در طول سال را برشمرد و افزود: برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي، آشنايي با روش‌هاي مهاجرت‌هاي غير آگاهانه از طريق فناوري اطلاعات و كارگاه آموزشي مباني، پروژه‌نويسي براي اخذ تسهيلات جهاني از جمله فعاليت‌هاي انجمن بوده است.
وي برگزاري همايش راهكارهاي راهبردي سازي يافته‌هاي علمي‌ پژوهشي با اهداف بررسي نقش سمن‌ها در شكوفايي استعدادهاي جوانان را نيز از ديگر فعاليت‌هاي انجمن مذكور عنوان كرد و بيان داشت: اين انجمن يك دوره كارگاه آموزشي سخت‌افزار موبايل را نيز برگزار كرده است.
نجفي فناوري و اطلاعات را سوژه روز دانست و افزود: بين اطلاعات و فناوري و رشته‌هاي متعدد ارتباطات فراواني وجود دارد كه مي‌توان روي آن تحقيق كرد.
وي با بيان اينكه انجمن در سال گذشته جشنواره بازي‌هاي رايانه‌اي را در گيلان برگزار كرده است، اظهار داشت: اين انجمن داراي 12 كميته و بيش از 500 نفر عضو است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.